Jak przenieść program na inny komputer?
Dla wersji jednostanowiskowej:
W celu przeniesienia programu na inny komputer dla wersji 2.1.x.x oraz 3.0.x.x. Należy skopiować cały folder MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. dysk zewnętrzny czy pendrive i później z tego nośnika skopiować na drugi komputer.
Po przekopiowaniu należy sprawdzić czy wszystkie dane zostały prawidłowo przeniesione. W tym celu z kopii katalogu uruchamiamy plik:
- dla programu do faktur będzie to faktura.exe, faktura.lite.exe, faktura.standard.exe lub też faktura.pro.exe
Jeżeli program jest zainstalowany w katalogu „program files” to baza z danymi znajduje się w katalogu użytkownika.
W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się plik z bazą uruchamiamy program, następnie wchodzimy w “Ustawienia programu” i na dole mamy podaną lokalizację bazy danych.
Dla wersji 2.1.x.x
Dla wersji 3.0.x.x
Dla wersji sieciowej:
W pierwszej kolejności musimy sprawdzić jaki kod licencyjny przypisany jest do stanowiska, z którego chcemy przenieść program.
Dla wersji 2.1.x.x
Następnie zapisujemy przypisany kod licencyjny dla danego stanowiska. Przeniesienie programu należy wykonać tak samo jak dla wersji jednostanowiskowej. Po przeniesieniu programu i uruchomieniu, aktywujemy kodem poprzednio zapisanym.
Dla wersji 3.0.x.x
Inne podobne tematy
Wysyłanie maili z programu przez Gmail
Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...
Brak możliwości zapisania dokumentu
Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...
Co zrobić jak nie mamy wglądu do wystawionych dokumentów
Co zrobić gdy "znikną faktury"?. Najczęściej jest to związane z widocznością samych dokumentów lub też z brakiem uprawnień co do samego wglądu w dokumenty. W pierwszej kolejności prosimy zalogować się na użytkownika ‘admin’ i sprawdzić jaki został ustawiony zakres...