Zniknęły wszystkie faktury, co się stało?

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Najbardziej prawdopodobnym powodem takiej sytuacji jest ustawiony filtr w prawym górnym rogu programu odpowiedzialny za wyświetlanie dokumentów w danym okresie. Wystarczy zmienić filtr na „bieżący rok” albo „maksymalny zakres dat” i wszystkie faktury powinny być widoczne. Jeżeli to nie pomoże to należy sprawdzić pozostałe filtry typu „rejestr dokumentów” czy też „zapłaty” i ustawić je na parametr „wszystkie”.

Oczywiście powodem braku widoczności dokumentów może być ich wcześniejsze usunięcie ale program jest tak skonstruowany, że faktury można usunąć tylko poprzez świadome działanie. W takiej sytuacji jedyną opcją odzyskania danych jest przywrócenie kopii bezpieczeństwa („narzędzia” a następnie „kopia bezpieczeństwa z funkcją e-archiwum”) o ile oczywiście taka kopia była tworzona.

Inne podobne tematy

Jak aktywować program?

Należy ściągnąć ze strony internetowej www.mega-tech.com.pl odpowiedni program w wersji demo, a następnie wprowadzić poprawne dane firmy. W oknie głównym klikamy na napis "aktywuj program" na czerwonym pasku i:- jeśli posiadamy internet wpisujemy otrzymany mailem i na...

Jak dodać drugą firmę w programie?

Nie wiesz jak dodać drugą firmę w programie? Poniżej odpowiedź. W celu dodania kolejnej firmy w programie należy wejść w zakładkę "Firma" (w lewym górnym rogu) -> "Dodaj nową firmę" i wpisać dane drugiej firmy. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli firma ta posiada inny...