Zakładanie konta w Przelewy24 oraz konfiguracja w programie
Jak Założenie konta w Przelewy24?
- Rejestracja konta:
- Wejdź na stronę główną Przelewy24.
- Kliknij przycisk „załóż konto” w prawym górnym rogu strony.
- Wybierz odpowiednią opcję rejestracji (dla firmy lub osoby fizycznej).
- Wypełnij formularz rejestracyjny, podając wszystkie wymagane dane, takie jak: nazwa firmy, NIP, dane kontaktowe, oraz adres e-mail.
- Wypełni dane osoby upoważnionej do zawarcia umowy
- Wypełni dane sklepu internetowego (jeżeli Państwo posiadają)
- Zaakceptuj umowę
- Aktywuj konto



Do poprawnego generowania się linku na dokumencie potrzebne będzie zaznaczenie pole wyboru „Generuj przycisk do płatności online na dokumentach” w formach płatności.

Po wykonaniu prawidłowej konfiguracji na dokumencie z odroczoną płatnością powinien pokazać się przycisk do szybkich płatności. Wspomniany przycisk będzie działać jedynie w formie dokumentu elektronicznego.

Można również dołączyć wygenerowany link podczas przesyłania dokumentu za pomocą wbudowanego modułu dla funkcji wysyłania mail.

Należy pamiętać, że do poprawnego generowania linku do płatności wymagane jest wpisanie adresu mail w polu klienta, poprawny format numeru rachunku czy też kwota.
Jeżeli Klient będzie zgłaszał problem z niedziałającym linkiem do płatności należy zalecić:
- wywołanie linku z innej przeglądarki
- wyczyścić w przeglądarce historię, pliki cookie, dane witryn, ustawienia witryn
- wywołać link w trybie incognito (okno prywatne, inprivate etc.)
Instrukcja użytkownika panelu P24 (hiperłącze z pdf z instrukcją)
Inne podobne tematy
Jak odzyskać kod aktywacyjny do programu?
Kod aktywacyjny do programu znajduje się w zakładce "Firma" -> '"Aktywacja programu". W przypadku braku dostępu do aplikacji, można znaleźć go na fakturze zakupu. Jeżeli mają Państwo problem z odnalezieniem faktury za program, nie pozostaje nic innego jak...
Błąd – System operacyjny nie jest obecnie skonfigurowany
W związku z wypuszczeniem nowej wersji offica 365 (2016) nasz i inne programy korzystające z bazy Access mogą mieć problem z połączeniem się do bazy. W celu naprawienia problemu, prosimy o zainstalowanie „Microsoft Access Database Engine” który można pobrać z naszej...
Czy w programie istnieje możliwość wyświetlenia historii wysyłanych wiadomości e-mail?
Tak, jest taka możliwość. Aby wyświetlić historię wysyłanych wiadomości e-mail wystarczy wejść w "narzędzia, ustawienia" a następnie kliknąć na "historia wysyłanych dokumentów za pomocą maila". W wyświetlonym okienku możemy przefiltrować wysłane maile poprzez podanie...