Problem z aktualizacją programu
Czasem może wystąpić problem z automatyczną aktualizacją programu. Objawia się to tym, że program po aktualizacji uruchamia się ponownie w starej wersji.
Poniżej przedstawiamy w punktach co należy zrobić, by program bez problemu się aktualizował.
- Należy się upewnić czy możliwość aktualizacji nie wygasła (informacja po prawej stronie w oknie głównym).
- Należy się upewnić, że na komputerze nie ma problemów z połączeniem internetowym.
- Wchodzimy w menu w zakładkę “Firma” -> “Aktywacja programu” i sprawdzamy czy w górne pole jest wpisany kod aktywacyjny (jeśli nie ma, należy go uzupełnić).
- Można spróbować uruchomić program jako administrator (klikając na ikonę programu prawym przyciskiem myszy i wybieramy uruchom jako Administrator).
- Na czas aktualizacji wyłączamy program antywirusowy lub dodajemy program do wyjątków w programie antywirusowym.
- Jeśli program jest zainstalowany w katalogu “Program Files“, należy przenieść katalog programu bezpośrednio na dysk C:\ i z tamtąd uruchomić program i spróbować zrobić aktualizację.
- Jeśli powyższe czynności nie pomogą wchodzimy na stronę internetową www.mega-tech.com.pl, pobieramy instalator (wersję demo) i przeinstalowujemy program.
Inne podobne tematy
Jak dodać drugą firmę w programie?
Nie wiesz jak dodać drugą firmę w programie? Poniżej odpowiedź. W celu dodania kolejnej firmy w programie należy wejść w zakładkę "Firma" (w lewym górnym rogu) -> "Dodaj nową firmę" i wpisać dane drugiej firmy. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli firma ta posiada inny...
Jak odzyskać klucz aktywacyjny?
Jeżeli jest nam potrzebny klucz aktywacyjny programu a nie wiemy skąd go wziąć wystarczy odszukać fakturę zakupową za program Faktura Small Business i odczytać kod z pola "uwagi" lub skontaktować się z działem sprzedaży pod numerem 513-253-253. Inne podobne...
Jak skonfigurować moduł wysyłania maili?
Aby była możliwość wysłania z programu maila musimy poprawnie skonfigurować moduł. W tym celu wchodzimy w "ustawienia programu" i w zakładkę "ustawienia ogólne". Jako "konfiguracja" wybieramy odpowiednią skrzynkę (np. gmail). Podajemy login, adres skrzynki...