Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:
1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).
2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program.
3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.
Inne podobne tematy
Problem z aktualizacją programu
Czasem może wystąpić problem z automatyczną aktualizacją programu. Objawia się to tym, że program po aktualizacji uruchamia się ponownie w starej wersji. Poniżej przedstawiamy w punktach co należy zrobić, by program bez problemu się aktualizował. Należy się upewnić...
Przy wystawianiu dokumentów sprzedaży automatycznie rozlicza mi się faktura (w polu “do zapłaty” jest 0 mimo, że nie otrzymałem jeszcze przelewu).
Jeżeli przy wystawianiu dokumentów następuje automatyczne rozliczenie powinniśmy wejść w "ustawienia programu" a następnie w zakładkę "formy płatności". Tam należy sprawdzić czy opcja "autogenerowanie dokumentu kasowego" jest ustawiona na "nie" czy "tak". Jeżeli nie...
Co zrobić żeby klient automatycznie, po wystawieniu faktury, zapisywał się w bazie danych?
Klikamy ‘Nowa faktura’ i na dole okna ‘Dane nabywcy’ zaznaczamy checkbox ‘Dopisz nowego klienta do bazy klientów’.Wówczas każdy dodany abywca zapisze się w kartotece klientów.Inne podobne tematy