Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:
1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).
2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program.
3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.
Inne podobne tematy
Stworzenie nowego użytkownika oraz nadanie mu odpowiednich uprawnień
Jeśli chcemy aby nasz pracownik miał ograniczony dostęp do funckji w programie musimy w pierwszej kolejności stworzyć nowego użytkownika. W tym celu wchodzimy w zakładkę "firma" i klikamy na opcję "zarządzaj użytkownikami". Pojawi nam się okno gdzie możemy nadać...
Jak przejść z wersji lokalnej na wersję sieciową?
Jeżeli potrzebujemy aby praca z naszym programem do wystawiania faktur odbywała się jednocześnie na kilku stanowiskach to wersja sieciowa będzie najlepszym rozwiązaniem. Do wersji sieciowej niezbędny jest serwer i tutaj mamy dwie możliwości: 1. Serwerem jest jeden z...
Baza na serwerze MEGA-TECH
Co potrzebujemy? Wystarczy odpowiednia ilość licencji na program do faktur Faktura Small Business Standard lub Faktura Small Business Pro, internet i baza na zewnętrznym serwerze. Utrzymanie takiej bazy na naszym serwerze kosztuje niewiele, a dane są bezpieczne i...