Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:
1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).
2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program.
3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.
Inne podobne tematy
Jak ustawić drukarkę w programie?
Wchodzimy w podgląd wydruku jakiejkolwiek faktury, następnie "Ustawienia"-> "Ustawienia drukarki" -> wybieramy drukarkę, z która ma współpracować program i klikamy OK.Inne podobne tematy
Jak dodać/usunąć konto bankowe?
Wchodzimy w "Ustawienia programu" -> "Konta bankowe" -> dodaj -> wprowadzamy konto -> Zapisz.Dodatkowo możemy ustawić wybrane konto jako domyślne zaznaczając checkbox.W tym samym miejscu usuwamy konto bankowe zaznaczając je i klikając ‘usuń’.Inne podobne...
Ustawianie zaokrąglania cen sprzedaży/zakupu
W programie mamy możliwość ustawienia do ilu miejsc po przecinku ma być zaokrąglana cena sprzedaży lub cena zakupu. Maksymalnie możemy wybrać cztery miejsca po przecinku. Jeżeli chcemy ustawić więcej niż dwa, należy wejść w Ustawienia programu -> zakładka...