Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:
1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).
2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program.
3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.
Inne podobne tematy
Jak dodać logo/pieczątkę w programie?
Wchodzimy w ikonę "Dane Twojej firmy" -> "Wczytaj logo/pieczątkę" -> wybieramy odpowiedni plik graficzny -> "Zapisz".Usuwamy w tym samym miejscu.Inne podobne tematy
Faktura w cenie netto lub brutto
W programie mamy możliwość ustawienia jaką ceną będziemy się posługiwać tworząc dokumenty sprzedaży - netto czy brutto. Zazwyczaj w firmach przyjmuje się, że ceną bazową jest cena netto, czyli bez podatku VAT. Tak też jest ustawione domyślnie w programie. Jednak...
Domyślny sposób wyliczania podatku VAT
W programie możemy ustawić w jaki sposób ma zostać policzony VAT na wystawianej fakturze. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do wyboru mamy dwie opcje: suma kwot cząstkowych podatku VAT pochodzących z poszczególnych pozycji: W tym przypadku VAT jest liczony dla...