Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.

Pomoc - częste problemy | 0 komentarzy

Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:

1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.

Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.

Inne podobne tematy

Wymagania systemowe programu do faktur

Minimalne wymagania sprzętowe dla naszych programów: Procesor dwu rdzeniowy 2 GHz 2 GB pamięci RAM Dysk: 100MB wolnej przestrzeni System operacyjny: Windows 11, Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7 (każda wersja) Minimalna rozdzielczość ekranu to 1024×768 Program...