Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Jak ustawić drukarkę w programie?
Wchodzimy w podgląd wydruku jakiejkolwiek faktury, następnie "Ustawienia"-> "Ustawienia drukarki" -> wybieramy drukarkę, z która ma współpracować program i klikamy OK.Inne podobne tematy
Jak dodać/usunąć konto bankowe?
Wchodzimy w "Ustawienia programu" -> "Konta bankowe" -> dodaj -> wprowadzamy konto -> Zapisz.Dodatkowo możemy ustawić wybrane konto jako domyślne zaznaczając checkbox.W tym samym miejscu usuwamy konto bankowe zaznaczając je i klikając ‘usuń’.Inne podobne...
Ustawianie zaokrąglania cen sprzedaży/zakupu
W programie mamy możliwość ustawienia do ilu miejsc po przecinku ma być zaokrąglana cena sprzedaży lub cena zakupu. Maksymalnie możemy wybrać cztery miejsca po przecinku. Jeżeli chcemy ustawić więcej niż dwa, należy wejść w Ustawienia programu -> zakładka...