Jak skonfigurować moduł wysyłania maili?
Aby była możliwość wysłania z programu maila musimy poprawnie skonfigurować moduł. W tym celu wchodzimy w “ustawienia programu” i w zakładkę “ustawienia ogólne“. Jako “konfiguracja” wybieramy odpowiednią skrzynkę (np. gmail). Podajemy login, adres skrzynki (najczęściej te pola są takie same) i hasło. Jeżeli wybraliśmy gotową skrzynkę pola “serwer SMTP” i “port” wypełnią się automatycznie. Po uzupełnieniu wszystkich pól klikamy na “test ustawień“. Jeżeli wszystkie dane wpisaliśmy poprawnie na naszego maila dostaniemy wiadomość testową. Na koniec klikamy “zapisz“.
Inne podobne tematy
Export dokumentów sprzedaży do programu Comarch Optima (XML i TXT)
Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do Comarch Optima” , następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów. UWAGA! W WERSJI XML KONIECZNE JEST UZUPEŁNIENIE PÓL „IDENTYFIKATOR KSIĘGOWOŚCI”...
Podczas exportu towarów nie kopiuje mi się kod towaru i numer katalogowy. Dlaczego?
Podczas exportu danych niezależnie od tego czy jest to export klientów czy towarów, kopiowane są wyłącznie te dane które są widoczne. W poniższym przykładzie kolumny które się skopiują podczas exportu to nazwa, jednostka miary i stan. Aby kopiował się jeszcze "kod...
Jak pobrać zamówienia ze sklepu internetowego?
Aby pobrać zamówienia za sklepu internetowego musimy przejść do zakładki "oferty/zamówienia dla klientów" i z lewego panelu wybrać "pobierz zamówienia". Pojawi się nam okienko za pomocą którego możemy wybrać sposób pobierania zamówień. Zaznaczamy jedną z trzech opcji...