Jak przenieść program na inny komputer?
Dla wersji jednostanowiskowej:
W celu przeniesienia programu na inny komputer dla wersji 2.1.x.x oraz 3.0.x.x. Należy skopiować cały folder MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. dysk zewnętrzny czy pendrive i później z tego nośnika skopiować na drugi komputer.
Po przekopiowaniu należy sprawdzić czy wszystkie dane zostały prawidłowo przeniesione. W tym celu z kopii katalogu uruchamiamy plik:
- dla programu do faktur będzie to faktura.exe, faktura.lite.exe, faktura.standard.exe lub też faktura.pro.exe
Jeżeli program jest zainstalowany w katalogu „program files” to baza z danymi znajduje się w katalogu użytkownika.
W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się plik z bazą uruchamiamy program, następnie wchodzimy w “Ustawienia programu” i na dole mamy podaną lokalizację bazy danych.
Dla wersji 2.1.x.x
Dla wersji 3.0.x.x
Dla wersji sieciowej:
W pierwszej kolejności musimy sprawdzić jaki kod licencyjny przypisany jest do stanowiska, z którego chcemy przenieść program.
Dla wersji 2.1.x.x
Następnie zapisujemy przypisany kod licencyjny dla danego stanowiska. Przeniesienie programu należy wykonać tak samo jak dla wersji jednostanowiskowej. Po przeniesieniu programu i uruchomieniu, aktywujemy kodem poprzednio zapisanym.
Dla wersji 3.0.x.x
Inne podobne tematy
Synchronizacja programu ze sklepem internetowym Shoper
Aby w pełni zsynchronizować program ze sklepem internetowym Shoper należy wykonać następujące kroki: 1. W pierwszej kolejności musimy sprawdzić czy mamy ważną aktualizację. Połączenie programu ze sklepem internetowym jest możliwe tylko przy opłaconej licencji...
Zniknęły wszystkie faktury, co się stało?
Najbardziej prawdopodobnym powodem takiej sytuacji jest ustawiony filtr w prawym górnym rogu programu odpowiedzialny za wyświetlanie dokumentów w danym okresie. Wystarczy zmienić filtr na "bieżący rok" albo "maksymalny zakres dat" i wszystkie faktury powinny być...
Jak odzyskać hasło do programu
Jeżeli zastanawiasz się jak odzyskać hasło do programu jedyną możliwością jest skontaktowanie się z pracownikiem pomocy technicznej dostępnego pod numerem 513-253-253. Po weryfikacji danych hasło zostanie wykasowane i będzie można ustawić nowe.Inne podobne...