Jak dodać/usunąć konto bankowe?

Pomoc - Konfiguracja programu | 0 komentarzy

Wchodzimy w “Ustawienia programu” -> “Konta bankowe” -> dodaj -> wprowadzamy konto -> Zapisz.
Dodatkowo możemy ustawić wybrane konto jako domyślne zaznaczając checkbox.
W tym samym miejscu usuwamy konto bankowe zaznaczając je i klikając ‘usuń’.

Inne podobne tematy

Wysyłanie maili z programu przez Gmail

Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...