Dodawanie programu Faktura Small Business do wyjątków w różnych programach antywirusowych
Opis jak dodać nasz program do wyjątków w najpopularniejszych programach antywirusowych.
Avast
Jeśli chcemy uniknąć komunikatów w czasie działania programu, należy wykluczyć plik w ustawieniach Osłony systemu plików; Osłony w czasie rzeczywistym ->Osłona systemu plików -> Ustawienia zaawansowane -> Wykluczenia. Następnie podajemy ścieżkę do pliku, zatwierdzamy Enterem i klikamy OK.
Dodatkowo warto też dodać proces do wyjątków w osłonie Monitorowanie zachowań; Osłony w czasie rzeczywistym -> Monitorowanie zachowań -> Ustawienia zaawansowane -> Zaufane procesy.
Ostatnia kwestia, to wykrywanie plików w czasie skanowania systemu skanerem na żądanie bądź ustawionym w harmonogramie. Tutaj wykluczeń dokonujemy z głównych ustawień programu; Ustawienia -> Wykluczenia – sam zaś wyjątek dodajemy tak, jak w przypadku wykluczeń w osłonie systemu plików.
Kaspersky
Aby dodać wykluczenie wchodzimy w ustawienia -> dodatkowe -> i wybieramy zagrożenia i wykluczenia. Następnie wchodzimy w konfiguruj reguły wykluczeń. Dodajemy folder Mega-Tech (domyślnie znajduję się na dysku C), zaznaczamy w składnikach ochrony wszystkie okienka i klikamy na dodaj.
NOD32
Aby dodać wykluczenie otwieramy główne okno programu, klikając ikonę w zasobniku systemowym, obok zegara. Następnie naciskamy klawisz F5 aby przejść do ustawień zaawansowanych programu. Z drzewa opcji wybieramy Antywirus i antyspyware → Wyłączenia, a następnie Dodaj. Wybieramy plik, który ma być wyłączony ze skanowania.
Naciskamy OK, aby zastosować zmiany.
Comodo
Aby dodać nasz program do wykluczeń uruchamiamy Comodo a następnie klikamy na ustawienie skanera -> wykluczenia. Tam dodajemy plik faktura.exe domyślnie znajdujący się w C:\Mega-Tech\Faktura Small Business\ i klikamy ok.
W przypadku innych mniej popularnych programów antywirusowych zachęcamy do poszukania w internecie tematu odnośnie dodawania do wyjątków.
Inne podobne tematy
Synchronizacja programu ze sklepem internetowym Shoper
Aby w pełni zsynchronizować program ze sklepem internetowym Shoper należy wykonać następujące kroki: 1. W pierwszej kolejności musimy sprawdzić czy mamy ważną aktualizację. Połączenie programu ze sklepem internetowym jest możliwe tylko przy opłaconej licencji...
Zniknęły wszystkie faktury, co się stało?
Najbardziej prawdopodobnym powodem takiej sytuacji jest ustawiony filtr w prawym górnym rogu programu odpowiedzialny za wyświetlanie dokumentów w danym okresie. Wystarczy zmienić filtr na "bieżący rok" albo "maksymalny zakres dat" i wszystkie faktury powinny być...
Jak odzyskać hasło do programu
Jeżeli zastanawiasz się jak odzyskać hasło do programu jedyną możliwością jest skontaktowanie się z pracownikiem pomocy technicznej dostępnego pod numerem 513-253-253. Po weryfikacji danych hasło zostanie wykasowane i będzie można ustawić nowe.Inne podobne...