Dodawanie programu Faktura Small Business do wyjątków w różnych programach antywirusowych
Opis jak dodać nasz program do wyjątków w najpopularniejszych programach antywirusowych.
Avast
Jeśli chcemy uniknąć komunikatów w czasie działania programu, należy wykluczyć plik w ustawieniach Osłony systemu plików; Osłony w czasie rzeczywistym ->Osłona systemu plików -> Ustawienia zaawansowane -> Wykluczenia. Następnie podajemy ścieżkę do pliku, zatwierdzamy Enterem i klikamy OK.
Dodatkowo warto też dodać proces do wyjątków w osłonie Monitorowanie zachowań; Osłony w czasie rzeczywistym -> Monitorowanie zachowań -> Ustawienia zaawansowane -> Zaufane procesy.
Ostatnia kwestia, to wykrywanie plików w czasie skanowania systemu skanerem na żądanie bądź ustawionym w harmonogramie. Tutaj wykluczeń dokonujemy z głównych ustawień programu; Ustawienia -> Wykluczenia – sam zaś wyjątek dodajemy tak, jak w przypadku wykluczeń w osłonie systemu plików.
Kaspersky
Aby dodać wykluczenie wchodzimy w ustawienia -> dodatkowe -> i wybieramy zagrożenia i wykluczenia. Następnie wchodzimy w konfiguruj reguły wykluczeń. Dodajemy folder Mega-Tech (domyślnie znajduję się na dysku C), zaznaczamy w składnikach ochrony wszystkie okienka i klikamy na dodaj.
NOD32
Aby dodać wykluczenie otwieramy główne okno programu, klikając ikonę w zasobniku systemowym, obok zegara. Następnie naciskamy klawisz F5 aby przejść do ustawień zaawansowanych programu. Z drzewa opcji wybieramy Antywirus i antyspyware → Wyłączenia, a następnie Dodaj. Wybieramy plik, który ma być wyłączony ze skanowania.
Naciskamy OK, aby zastosować zmiany.
Comodo
Aby dodać nasz program do wykluczeń uruchamiamy Comodo a następnie klikamy na ustawienie skanera -> wykluczenia. Tam dodajemy plik faktura.exe domyślnie znajdujący się w C:\Mega-Tech\Faktura Small Business\ i klikamy ok.
W przypadku innych mniej popularnych programów antywirusowych zachęcamy do poszukania w internecie tematu odnośnie dodawania do wyjątków.
Inne podobne tematy
Eksport do „Enova365 – (Format xml)”
Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do Enova365” , następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów.Po uzupełnieniu danych należy wybrać przycisk „Generuj” i wskazać miejsce, w którym...
Jak zmienić numerację wystawianych dokumentów?
W "Ustawieniach programu" -> w zakładce "Rejestr dokumentów" możemy: dodać nowe nazwy rejestrów, w ramach których będą wystawiane dokumenty, wybrać domyślną formę płatności dla każdego rodzaju dokumentów, w polu "Układ rejestru" zdefiniować własny układ numeracji...
Częściowa wpłata na fakturze
Co zrobić żeby część wpłaty była widoczna na fakturze jako zapłacona a druga część pozostała do zapłaty? Wchodzimy w "Narzędzia Ustawienia" -> "Ustawienia programu" -> "Ustawienia wydruku" -> w polu "Ustawienia wyglądu wydruku faktur" zaznaczamy checkbox...