Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?
Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów:
1. Braku ważnej aktualizacji programu – należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację.
2. Niedostępności usługi CEiDG – należy poczekać aż problem zostanie rozwiązany po stronie systemu CEiDG.
Inne podobne tematy
Błąd po edycji wydruku – “Access violation at address…”
W przypadku edycji wydruków należy zachować szczególną ostrożność i przestrzegać następujących zasad: Nie usuwać żadnych elementów! Jeżeli chcemy by nie pojawiały się na wydruku to wystarczy je ukryć. Kiedy dodajemy nowe elementy, należy pamiętać o nadaniu im...
Wymagania systemowe programu do faktur
Minimalne wymagania sprzętowe dla naszych programów: Procesor dwu rdzeniowy 2 GHz 2 GB pamięci RAM Dysk: 100MB wolnej przestrzeni System operacyjny: Windows 11, Windows 10, Windows 8/8.1, Windows 7 (każda wersja) Minimalna rozdzielczość ekranu to 1024×768 Program...