Nie mogę uruchomić waszego programu. Jaki jest powód?
Brak możliwości uruchomienia programu może wynikać z:
1. Zainstalowanego programu antywirusowego – najczęściej problem pojawia się po aktualizacji albo po zainstalowaniu nowego programu. Aby problem rozwiązać trzeba uruchomić program antywirusowy, przejść do opcji a następnie wejść w zakładkę wykluczenia i dodać folder lub plik naszego programu do wyjątków(opis ten jest bardzo ogólny, więcej szczegółów tutaj).
2. Uszkodzenia pliku – może się to zdarzyć gdy np. podczas aktualizacji czy instalacji programu wyłączymy komputer albo przerwiemy proces przez menadżera zadań. Wtedy bardzo często wyświetli nam się komunikat, że aplikacja nie prawidłową aplikacją systemu win32. Należy pobrać wersje demo programu i zainstalować w tym samym folderze w którym mamy obecnie program.
3. Innego powodu – wtedy najlepiej skontaktować się z działem technicznym pod numer 513-253-253.
Inne podobne tematy
Jak dodać drugą firmę w programie?
Nie wiesz jak dodać drugą firmę w programie? Poniżej odpowiedź. W celu dodania kolejnej firmy w programie należy wejść w zakładkę "Firma" (w lewym górnym rogu) -> "Dodaj nową firmę" i wpisać dane drugiej firmy. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli firma ta posiada inny...
Jak odzyskać klucz aktywacyjny?
Jeżeli jest nam potrzebny klucz aktywacyjny programu a nie wiemy skąd go wziąć wystarczy odszukać fakturę zakupową za program Faktura Small Business i odczytać kod z pola "uwagi" lub skontaktować się z działem sprzedaży pod numerem 513-253-253. Inne podobne...
Jak skonfigurować moduł wysyłania maili?
Aby była możliwość wysłania z programu maila musimy poprawnie skonfigurować moduł. W tym celu wchodzimy w "ustawienia programu" i w zakładkę "ustawienia ogólne". Jako "konfiguracja" wybieramy odpowiednią skrzynkę (np. gmail). Podajemy login, adres skrzynki...