Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Jak wystawić dokument cykliczny?
Aby wystawić dokument cykliczny wchodzimy w zakładkę "dokumenty cykliczne" i klikamy na "Wystaw dokument". Wybieramy rodzaj dokumentu który ma być wystawianie cykliczny. Następnie wybieramy datę od której dokument ma być wystawiany i decydujemy z jaką częstotliwością....
Jak wystawić fakturę z wcześniejszą datą wystawienia?
Aby wystawić fakturę(lub inny dokument) z wcześniejszą datą wystawienia klikamy na "nowa faktura" i tam w polu "data wystawienia" zmieniamy datę na właściwą. Uzupełniamy pozostałe pola i klikamy "zapisz". UWAGA!Program nie pozwoli na zduplikowanie numeru faktur ani...
Jak wystawić duplikat faktury?
Zasatanawiasz się jak wystawić duplikat FV? Poniżej podpowiedź jak można wsytawić duplikat faktury w naszych programach do faktur. Wystawienie duplikatu faktury - w oknie głównym programu odnajdujemy fakturę, do której chcemy wystawić duplikat. Następnie klikamy na...