Mam wersję sieciową. Na żadnym ze stanowisk nie mogę uruchomić programu.
Jeżeli na żadnym ze stanowisk nie możemy uruchomić programu do faktur najprawdopodobniej nie mamy połączenia z serwerem albo podaliśmy błędne dane do logowania do serwera. Powinniśmy:
1. Sprawdzić czy mamy połączenie z internetem (nie dotyczy wersji sieciowej w której to komputer jest serwerem – wtedy przynajmniej serwer powinien działać).
2. Zweryfikować czy serwer jest włączony(jeżeli jest to serwer zewnętrzny najlepiej się skontaktować z właścicielem serwera)
3. Sprawdzić czy podaliśmy prawidłowe dane takie jak nazwa serwera, login, hasło i nazwa bazy.
Jeżeli wszystkie punkty sprawdziliśmy i nadal jest problem najlepiej skontaktować się z działem pomocy technicznej pod numerem telefonu: +48 513 253 253.
Inne podobne tematy
Stworzenie nowego użytkownika oraz nadanie mu odpowiednich uprawnień
Jeśli chcemy aby nasz pracownik miał ograniczony dostęp do funckji w programie musimy w pierwszej kolejności stworzyć nowego użytkownika. W tym celu wchodzimy w zakładkę "firma" i klikamy na opcję "zarządzaj użytkownikami". Pojawi nam się okno gdzie możemy nadać...
Jak przejść z wersji lokalnej na wersję sieciową?
Jeżeli potrzebujemy aby praca z naszym programem do wystawiania faktur odbywała się jednocześnie na kilku stanowiskach to wersja sieciowa będzie najlepszym rozwiązaniem. Do wersji sieciowej niezbędny jest serwer i tutaj mamy dwie możliwości: 1. Serwerem jest jeden z...
Baza na serwerze MEGA-TECH
Co potrzebujemy? Wystarczy odpowiednia ilość licencji na program do faktur Faktura Small Business Standard lub Faktura Small Business Pro, internet i baza na zewnętrznym serwerze. Utrzymanie takiej bazy na naszym serwerze kosztuje niewiele, a dane są bezpieczne i...