Jak pobrać zamówienia ze sklepu internetowego?

Pomoc - Integracja – shoper | 0 komentarzy

Aby pobrać zamówienia za sklepu internetowego musimy przejść do zakładki “oferty/zamówienia dla klientów” i z lewego panelu wybrać “pobierz zamówienia”. Pojawi się nam okienko za pomocą którego możemy wybrać sposób pobierania zamówień. Zaznaczamy jedną z trzech opcji i klikamy “pobierz zamówienia”.

Inne podobne tematy

Domyślny sposób wyliczania podatku VAT

W programie możemy ustawić w jaki sposób ma zostać policzony VAT na wystawianej fakturze. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do wyboru mamy dwie opcje: suma kwot cząstkowych podatku VAT pochodzących z poszczególnych pozycji: W tym przypadku VAT jest liczony dla...

Jak dodać/usunąć konto bankowe?

Wchodzimy w "Ustawienia programu" -> "Konta bankowe" -> dodaj -> wprowadzamy konto -> Zapisz.Dodatkowo możemy ustawić wybrane konto jako domyślne zaznaczając checkbox.W tym samym miejscu usuwamy konto bankowe zaznaczając je i klikając ‘usuń’.Inne podobne...