Jak dodać/usunąć konto bankowe?
Wchodzimy w “Ustawienia programu” -> “Konta bankowe” -> dodaj -> wprowadzamy konto -> Zapisz.
Dodatkowo możemy ustawić wybrane konto jako domyślne zaznaczając checkbox.
W tym samym miejscu usuwamy konto bankowe zaznaczając je i klikając ‘usuń’.
Inne podobne tematy
Eksport do „RAMZES”
Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do RAMZES”, następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów.Po uzupełnieniu danych należy wybrać przycisk „Generuj” i wskazać miejsce, w którym...
Export dokumentów sprzedaży do programu „SZ@RK KE PRO”
Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do Sz@rk KE PRO” , następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów.Po uzupełnieniu danych należy wybrać przycisk „Generuj” i wskazać miejsce, w...
Eksport do „Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość – Format 3.0”
W pierwszej kolejności wybieramy rodzaj dokumentów, walutę i w jakim rejestrze były zapisane oraz za jaki okres chcemy wyexportować dokumenty. Następnie klikamy "Generuj". Teraz musimy wskazać miejsce gdzie chcemy zapisać exportowany plik. Po wyborze miejsca klikamy...