Jak dodać ‘na sztywno’ tekst, który będzie się drukował na każdej fakturze?

Pomoc - Wystawianie dokumentów | 0 komentarzy

Wchodzimy w ‘Nowa faktura’ -> w polu ‘Uwagi na fakturze’ dajemy plusik (+) -> ‘dodaj’ -> wpisujemy treść jaka ma być widoczna na dokumencie -> ‘zapisz’. Jeśli chcemy, żeby uwaga ta pojawiała się na każdej fakturze, zaznaczamy checkbox ‘domyślny’.

Inne podobne tematy

Wysyłanie maili z programu przez Gmail

Ze względu na wprowadzenie przez Google w poczcie Gmail dodatkowych zabezpieczeń, nie będzie możliwości wysyłania dokumentów z programu za pomocą jedynie nazwy użytkownika i hasła. „Aby chronić Twoje konto, od 30 maja 2022 roku Google nie będzie już zezwalać na...

Brak możliwości zapisania dokumentu

Problemem jest jedna z aktualizacji systemu operacyjnego o numerze KB4484127 (office 2007/2010) lub KB4484119 (office 2013) lub KB4484113 (office 2016), Microsoft przekonuje, że wie o istnieniu problemu i jest w trakcie usuwania jego skutków. Na chwilę obecną...