Jak aktywować program?
Należy ściągnąć ze strony internetowej www.mega-tech.com.pl odpowiedni program w wersji demo, a następnie wprowadzić poprawne dane firmy. W oknie głównym klikamy na napis “aktywuj program” na czerwonym pasku i:
– jeśli posiadamy internet wpisujemy otrzymany mailem i na fakturze kod aktywacyjny w górne pole i klikamy “Aktywuj przez Internet”,
– jeśli nie posiadamy internetu na komputerze należy zadzwonić pod numer 513-253-253 w celu uzyskania klucza aktywacyjnego.
Inne podobne tematy
Eksport do „RAMZES”
Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do RAMZES”, następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów.Po uzupełnieniu danych należy wybrać przycisk „Generuj” i wskazać miejsce, w którym...
Export dokumentów sprzedaży do programu „SZ@RK KE PRO”
Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do Sz@rk KE PRO” , następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów.Po uzupełnieniu danych należy wybrać przycisk „Generuj” i wskazać miejsce, w...
Eksport do „Symfonia 2.0 Finanse i Księgowość – Format 3.0”
W pierwszej kolejności wybieramy rodzaj dokumentów, walutę i w jakim rejestrze były zapisane oraz za jaki okres chcemy wyexportować dokumenty. Następnie klikamy "Generuj". Teraz musimy wskazać miejsce gdzie chcemy zapisać exportowany plik. Po wyborze miejsca klikamy...