Jak przenieść program na inny komputer?
Dla wersji jednostanowiskowej:
W celu przeniesienia programu na inny komputer dla wersji 2.1.x.x oraz 3.0.x.x. Należy skopiować cały folder MEGA-TECH (domyślnie znajdujący się on na dysku C:\) na nośnik, np. dysk zewnętrzny czy pendrive i później z tego nośnika skopiować na drugi komputer.
Po przekopiowaniu należy sprawdzić czy wszystkie dane zostały prawidłowo przeniesione. W tym celu z kopii katalogu uruchamiamy plik:
- dla programu do faktur będzie to faktura.exe, faktura.lite.exe, faktura.standard.exe lub też faktura.pro.exe
Jeżeli program jest zainstalowany w katalogu „program files” to baza z danymi znajduje się w katalogu użytkownika.
W celu sprawdzenia, gdzie znajduje się plik z bazą uruchamiamy program, następnie wchodzimy w “Ustawienia programu” i na dole mamy podaną lokalizację bazy danych.
Dla wersji 2.1.x.x
Dla wersji 3.0.x.x
Dla wersji sieciowej:
W pierwszej kolejności musimy sprawdzić jaki kod licencyjny przypisany jest do stanowiska, z którego chcemy przenieść program.
Dla wersji 2.1.x.x
Następnie zapisujemy przypisany kod licencyjny dla danego stanowiska. Przeniesienie programu należy wykonać tak samo jak dla wersji jednostanowiskowej. Po przeniesieniu programu i uruchomieniu, aktywujemy kodem poprzednio zapisanym.
Dla wersji 3.0.x.x
Inne podobne tematy
Jak dodać drugą firmę w programie?
Nie wiesz jak dodać drugą firmę w programie? Poniżej odpowiedź. W celu dodania kolejnej firmy w programie należy wejść w zakładkę "Firma" (w lewym górnym rogu) -> "Dodaj nową firmę" i wpisać dane drugiej firmy. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli firma ta posiada inny...
Jak odzyskać klucz aktywacyjny?
Jeżeli jest nam potrzebny klucz aktywacyjny programu a nie wiemy skąd go wziąć wystarczy odszukać fakturę zakupową za program Faktura Small Business i odczytać kod z pola "uwagi" lub skontaktować się z działem sprzedaży pod numerem 513-253-253. Inne podobne...
Jak skonfigurować moduł wysyłania maili?
Aby była możliwość wysłania z programu maila musimy poprawnie skonfigurować moduł. W tym celu wchodzimy w "ustawienia programu" i w zakładkę "ustawienia ogólne". Jako "konfiguracja" wybieramy odpowiednią skrzynkę (np. gmail). Podajemy login, adres skrzynki...