Jak pobrać zamówienia ze sklepu internetowego?

Pomoc - Integracja – shoper | 0 komentarzy

Aby pobrać zamówienia za sklepu internetowego musimy przejść do zakładki “oferty/zamówienia dla klientów” i z lewego panelu wybrać “pobierz zamówienia”. Pojawi się nam okienko za pomocą którego możemy wybrać sposób pobierania zamówień. Zaznaczamy jedną z trzech opcji i klikamy “pobierz zamówienia”.

Inne podobne tematy

KSeF – co to jest?

Krajowy System eFaktur (KSeF) to ogólnokrajowa platforma do wystawiania, otrzymywania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych drogą elektroniczną. Jest to cyfrowa wersja tradycyjnych faktur, której głównym celem jest centralizacja procesu rejestracji faktur w...

KSeF – generowanie tokenów

W celu wysyłania dokumentów do Krajowego Systemu e-Faktur bezpośrednio z naszego programu, w pierwszej kolejności należy wygenerować tokeny. Została do tego stworzona platforma, która pozwala na nadawanie lub odbieranie uprawnień do korzystania z KSeF. UWAGA: Moduł...