Jak dodać/usunąć konto bankowe?
Wchodzimy w “Ustawienia programu” -> “Konta bankowe” -> dodaj -> wprowadzamy konto -> Zapisz.
Dodatkowo możemy ustawić wybrane konto jako domyślne zaznaczając checkbox.
W tym samym miejscu usuwamy konto bankowe zaznaczając je i klikając ‘usuń’.
Inne podobne tematy
KSeF – co to jest?
Krajowy System eFaktur (KSeF) to ogólnokrajowa platforma do wystawiania, otrzymywania i przechowywania faktur ustrukturyzowanych drogą elektroniczną. Jest to cyfrowa wersja tradycyjnych faktur, której głównym celem jest centralizacja procesu rejestracji faktur w...
KSeF – generowanie tokenów
W celu wysyłania dokumentów do Krajowego Systemu e-Faktur bezpośrednio z naszego programu, w pierwszej kolejności należy wygenerować tokeny. Została do tego stworzona platforma, która pozwala na nadawanie lub odbieranie uprawnień do korzystania z KSeF. UWAGA: Moduł...
KSeF – jak skonfigurować program do faktur
Krajowy System e-Faktur to kolejna rewolucja, z którą muszą się zmierzyć zarówno przedsiębiorcy, jak i twórcy aplikacji. Nasze programy do faktur zostały rozbudowane o moduł KSeF, dzięki czemu Użytkownicy będą mogli wysyłać dokumenty bezpośrednio do KSeF. Obowiązek...