Jak dodać/usunąć konto bankowe?
Wchodzimy w “Ustawienia programu” -> “Konta bankowe” -> dodaj -> wprowadzamy konto -> Zapisz.
Dodatkowo możemy ustawić wybrane konto jako domyślne zaznaczając checkbox.
W tym samym miejscu usuwamy konto bankowe zaznaczając je i klikając ‘usuń’.
Inne podobne tematy
Stworzenie nowego użytkownika oraz nadanie mu odpowiednich uprawnień
Jeśli chcemy aby nasz pracownik miał ograniczony dostęp do funckji w programie musimy w pierwszej kolejności stworzyć nowego użytkownika. W tym celu wchodzimy w zakładkę "firma" i klikamy na opcję "zarządzaj użytkownikami". Pojawi nam się okno gdzie możemy nadać...
Jak przejść z wersji lokalnej na wersję sieciową?
Jeżeli potrzebujemy aby praca z naszym programem do wystawiania faktur odbywała się jednocześnie na kilku stanowiskach to wersja sieciowa będzie najlepszym rozwiązaniem. Do wersji sieciowej niezbędny jest serwer i tutaj mamy dwie możliwości: 1. Serwerem jest jeden z...
Baza na serwerze MEGA-TECH
Co potrzebujemy? Wystarczy odpowiednia ilość licencji na program do faktur Faktura Small Business Standard lub Faktura Small Business Pro, internet i baza na zewnętrznym serwerze. Utrzymanie takiej bazy na naszym serwerze kosztuje niewiele, a dane są bezpieczne i...