Zakładanie konta w Przelewy24 oraz konfiguracja w programie
Jak Założenie konta w Przelewy24?
- Rejestracja konta:
- Wejdź na stronę główną Przelewy24.
- Kliknij przycisk „załóż konto” w prawym górnym rogu strony.
- Wybierz odpowiednią opcję rejestracji (dla firmy lub osoby fizycznej).
- Wypełnij formularz rejestracyjny, podając wszystkie wymagane dane, takie jak: nazwa firmy, NIP, dane kontaktowe, oraz adres e-mail.
- Wypełni dane osoby upoważnionej do zawarcia umowy
- Wypełni dane sklepu internetowego (jeżeli Państwo posiadają)
- Zaakceptuj umowę
- Aktywuj konto



Do poprawnego generowania się linku na dokumencie potrzebne będzie zaznaczenie pole wyboru „Generuj przycisk do płatności online na dokumentach” w formach płatności.

Po wykonaniu prawidłowej konfiguracji na dokumencie z odroczoną płatnością powinien pokazać się przycisk do szybkich płatności. Wspomniany przycisk będzie działać jedynie w formie dokumentu elektronicznego.

Można również dołączyć wygenerowany link podczas przesyłania dokumentu za pomocą wbudowanego modułu dla funkcji wysyłania mail.

Należy pamiętać, że do poprawnego generowania linku do płatności wymagane jest wpisanie adresu mail w polu klienta, poprawny format numeru rachunku czy też kwota.
Jeżeli Klient będzie zgłaszał problem z niedziałającym linkiem do płatności należy zalecić:
- wywołanie linku z innej przeglądarki
- wyczyścić w przeglądarce historię, pliki cookie, dane witryn, ustawienia witryn
- wywołać link w trybie incognito (okno prywatne, inprivate etc.)
Instrukcja użytkownika panelu P24 (hiperłącze z pdf z instrukcją)
Inne podobne tematy
Eksport do „Enova365 – (Format xml)”
Z menu „Komunikacja z innymi programami” wybieramy pozycję „Export do Enova365” , następnie wybieramy jakie dokumenty będą eksportowane. Opcjonalnie walutę/rejestr, okres dokumentów.Po uzupełnieniu danych należy wybrać przycisk „Generuj” i wskazać miejsce, w którym...
Jak zmienić numerację wystawianych dokumentów?
W "Ustawieniach programu" -> w zakładce "Rejestr dokumentów" możemy: dodać nowe nazwy rejestrów, w ramach których będą wystawiane dokumenty, wybrać domyślną formę płatności dla każdego rodzaju dokumentów, w polu "Układ rejestru" zdefiniować własny układ numeracji...
Częściowa wpłata na fakturze
Co zrobić żeby część wpłaty była widoczna na fakturze jako zapłacona a druga część pozostała do zapłaty? Wchodzimy w "Narzędzia Ustawienia" -> "Ustawienia programu" -> "Ustawienia wydruku" -> w polu "Ustawienia wyglądu wydruku faktur" zaznaczamy checkbox...