Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?
Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów:
1. Braku ważnej aktualizacji programu – należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację.
2. Niedostępności usługi CEiDG – należy poczekać aż problem zostanie rozwiązany po stronie systemu CEiDG.
Inne podobne tematy
Jak ustawić drukarkę w programie?
Wchodzimy w podgląd wydruku jakiejkolwiek faktury, następnie "Ustawienia"-> "Ustawienia drukarki" -> wybieramy drukarkę, z która ma współpracować program i klikamy OK.Inne podobne tematy
Jak dodać/usunąć konto bankowe?
Wchodzimy w "Ustawienia programu" -> "Konta bankowe" -> dodaj -> wprowadzamy konto -> Zapisz.Dodatkowo możemy ustawić wybrane konto jako domyślne zaznaczając checkbox.W tym samym miejscu usuwamy konto bankowe zaznaczając je i klikając ‘usuń’.Inne podobne...
Ustawianie zaokrąglania cen sprzedaży/zakupu
W programie mamy możliwość ustawienia do ilu miejsc po przecinku ma być zaokrąglana cena sprzedaży lub cena zakupu. Maksymalnie możemy wybrać cztery miejsca po przecinku. Jeżeli chcemy ustawić więcej niż dwa, należy wejść w Ustawienia programu -> zakładka...