Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?
Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów:
1. Braku ważnej aktualizacji programu – należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację.
2. Niedostępności usługi CEiDG – należy poczekać aż problem zostanie rozwiązany po stronie systemu CEiDG.
Inne podobne tematy
Jak dodać logo/pieczątkę w programie?
Wchodzimy w ikonę "Dane Twojej firmy" -> "Wczytaj logo/pieczątkę" -> wybieramy odpowiedni plik graficzny -> "Zapisz".Usuwamy w tym samym miejscu.Inne podobne tematy
Faktura w cenie netto lub brutto
W programie mamy możliwość ustawienia jaką ceną będziemy się posługiwać tworząc dokumenty sprzedaży - netto czy brutto. Zazwyczaj w firmach przyjmuje się, że ceną bazową jest cena netto, czyli bez podatku VAT. Tak też jest ustawione domyślnie w programie. Jednak...
Domyślny sposób wyliczania podatku VAT
W programie możemy ustawić w jaki sposób ma zostać policzony VAT na wystawianej fakturze. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, do wyboru mamy dwie opcje: suma kwot cząstkowych podatku VAT pochodzących z poszczególnych pozycji: W tym przypadku VAT jest liczony dla...