Z jakiego powodu nie wczytują mi się dane z CEIDG?
Dane z CEiDG/GUS mogą nie wczytywać się z dwóch powodów:
1. Braku ważnej aktualizacji programu – należy skontaktować się z działem sprzedaży firmy Mega-Tech dostępnym pod numerem 513-253-253 i wykupić aktualizację.
2. Niedostępności usługi CEiDG – należy poczekać aż problem zostanie rozwiązany po stronie systemu CEiDG.
Inne podobne tematy
Jak dodać drugą firmę w programie?
Nie wiesz jak dodać drugą firmę w programie? Poniżej odpowiedź. W celu dodania kolejnej firmy w programie należy wejść w zakładkę "Firma" (w lewym górnym rogu) -> "Dodaj nową firmę" i wpisać dane drugiej firmy. Trzeba jednak pamiętać, że jeśli firma ta posiada inny...
Jak odzyskać klucz aktywacyjny?
Jeżeli jest nam potrzebny klucz aktywacyjny programu a nie wiemy skąd go wziąć wystarczy odszukać fakturę zakupową za program Faktura Small Business i odczytać kod z pola "uwagi" lub skontaktować się z działem sprzedaży pod numerem 513-253-253. Inne podobne...
Jak skonfigurować moduł wysyłania maili?
Aby była możliwość wysłania z programu maila musimy poprawnie skonfigurować moduł. W tym celu wchodzimy w "ustawienia programu" i w zakładkę "ustawienia ogólne". Jako "konfiguracja" wybieramy odpowiednią skrzynkę (np. gmail). Podajemy login, adres skrzynki...